Prop Club berendezte reklám nyert díjat Cannes-ban

News

Prop Club berendezte reklám nyert díjat Cannes-ban

A „MOL – Multipont Arnold” reklám szeptember 28-án díjat nyert Cannes-ban.

2017. szeptember 29., péntek, 17:20

Soha még ennyi magyar nyertes: Cannes Corporate Media & TV Awards

A magyar díjnyertes filmek

Ebben az évben először indult a versenyen a McCann Budapest ügynökség, ők rögtön összesen két aranyat is bezsebeltek az Internal Communication és a Human Resources kategóriákban. Az „E.ON Safety F1rst: The Story of Zoltán Sütő” c. torokszorító filmjükkel nyűgözték le a zsűrit. A Greenroom Reklámügynökség a SPAR Magyarország felkérésére, a „Regnum Toy Story” c. reklámspotjával nyert ezüstöt, a Marketing Communication B2C kategóriában. Ugyancsak ebben a kategóriában vitt haza ezüstöt az Artificial Group, a MOL Groupnak készült „MOL Multipont Arnold” c. filmmel. Az imázsfilm kategóriában a Liszt Ferenc Zeneakadémia nyert a „Bartók World Competition & Festival – Image Spot” alkotással.

 
A cikk forrása: http://artnews.hu/2017/09/29/soha-meg-ennyi-magyar-nyertes-cannes-corporate-media-tv-awards/
×